Termeni si conditii

Termeni si conditii contractuale generale


Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre S.C. BURXEN SRL , prin intermediul magazinului virtual www.sevenshop.ro.
Legea aplicabilă contractului este cea a statului roman. Prezenta sectiune defineste orice contract în temeiul căruia profesionistul SC BURXEN SRL transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cat si servicii.
Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor listate mai jos.

VA RUGAM SA CITITI CU MARE ATENTIE!

In cazul in care nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii, va rugam, NU FOLOSITI ACEST SITE!

In cazul în care ne informati, înainte de încheierea contractului, că solicitati livrarea înainte de sau la o dată anume precizată, aceasta data fiind esenţială din punctul dvs. de vedere, va rugam sa nu plasati comanda, Burxen neasumandu-si responsabilitatea pentru livrari la date fixe, ci inauntrul termenului fixat in prezentul contract.
Prin accesarea in continuare a site-ului de catre dvs reiese acordul dvs. expres, explicit si in cunostinta de cauza cu privire la acceptarea termenilor si conditiilor contractuale, contractul producand efecte obligatorii asupra dvs.
Totodata, PRIN PLASAREA UNEI COMENZI DE CATRE DVS. PE ACEST SITE RECUNOASTETI IN MOD EXPLICIT CA ACEASTA COMANDA IMPLICA O OBLIGATIE DIRECTA DE A PLATI PROFESIONISTULUI SC BURXEN SRL.

1. Preambul
Cumparator – persoana fizica sau juridica sau alta entitate care isi face un cont pe site si care plaseaza o Comanda confirmata de Vanzator
Vanzator - BURXEN S.R.L, cu sediul social in Aleea Liliacului, nr 1, Motru, Jud Gorj ,avand CIF 7207950 , Atribut fiscal: RO, Nr. de ordine in registrul comertului: J18/315/1995, cont RO69RNCB0150019417060001 deschis la BCR care va
denumit in continuare BURXEN.
Datele de contact sunt disponibile in sectiunea “Despre noi”.
Comanda - un document electronic aparut ca forma de comunicare intre Burxen si
Cumparator, prin care Burxen este de acord sa livreze produsele comandate si Cumparatorul este de acord sa achite contravaloarea acestora.
Produse- bunuri care urmeaza a fi furnizate de catre Burxen cumparatorului ca urmare a contractului incheiat.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator
Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.sevenshop.ro nu face vanzari nesolicitate.

2. Informatii despre produs
Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.sevenshop.ro sunt produse noi si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala, conform legislatiei in vigoare. sevenshop.ro poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care are incheiate contracte de
parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil
Produsele sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului contract si in limita stocului disponibil.
Din acest motiv Burxen isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in stocul magazinului, stocul ramas se demonstreaza a fi neconform pentru livrare sau din motive independente de Burxen.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Preturile afisate pe site sunt exprimate in lei si contin TVA (19% din valoarea produsului).
Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel afisat pe site in momentul plasarii comenzii.
In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electornice afisat pe site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii Burxen.
Cumparatorul va fi obligat sa achite si toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poştale sau de orice altă natură, suportate de profesionist pentru a va pune in posesia produselor comandate, costuri care se adauga la pretul produselor comandate. (vezi cap.6 “Livrarea”)
Costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanţă în vederea încheierii contractului va apartine in totalitate.
De asemenea, In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor prezentate pe site fara o notificare prealabila.
Ne asumam raspunderea insa ca valoarea comenzii plasate de dvs. nu se va modifica dupa confirmarea acesteia prin email de confirmare la adresa specificata de dumneavostra la inregistrare.
Burxen nu ofera nici o garantie, in afara de cele prevazute de legislatia aplicabila, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la, functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site, precum si potrivirea lor pentru un anumit scop.
Cumparatorul este de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor se face pe propriul risc, singura derogare reprezantand obligatia Burxen de a acorda utilizatorilor dreptul de denuntare unilaterala a contractului conform legislatiei in vigoare, drept detaliat in cuprinsul acestui document.
Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare intre cea afisata pe monitorul dvs si cea a produsului sau decalajele in ceea ce priveste masura/dimensiunea produselor, datorita particularitatilor acestora.

3. Garantia legala de conformitate a produselor
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie legala de conformitate conforme legislatiei in vigoare (legea nr.449/2003) si politicilor comerciale ale producatorilor.
Termenul de garanție legală de conformitate (inclusiv pentru vicii ascunse) este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului.
Prezumția lipsei de conformitate nu poate fi invocată atunci când:
-este incompatibilă cu natura produsului - această situație intervine, în general, în cazul produselor a căror durata de viață este mai mică de 6 luni,

-este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate - lipsa deconformitate este provocată de utilizarea incorectă a produsului de către consumator sau de uzura normală a produsului (ex: încălțăminte, haine).Produsele comercializate de noi sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.Garantie voluntara conventionala se poate acorda doar daca producatorul ofera o astfel de garantie comerciala.In nici intr-un caz, drepturile consumatorului nu sunt afectate de existent sau inexistenta unei garantii conventionale comerciale.

Daca sunteti persoana fizica, va reamintim drepturile dvs.ca si consumator prevăzute în Legea nr. 449/2003, în special art. 9-14 , si anume:

“Art. 9 - Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Art. 10 - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

Art. 11 - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanţa lipsei de conformitate;
c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
Art. 12 - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
Art. 13 - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14 - Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”
Poate consumatorul să opteze pentru aplicarea garanției legale de conformitate atunci când produsul beneficiază de garanție comercială?
Având în vedere art. 25 din Legea nr. 499/2003, conform căruia drepturile consumatorilor prevăzute de lege sunt exercitate fără a aduce atingere altor drepturi pe care consumatorul le poate invoca conform celorlalte prevederi legale care reglementează răspunderea contractuală sau necontractuală, va informam ca beneficiati de un drept de opțiune în
privința temeiului juridic pe care va puteti baza în situatia in care, ulterior achizitiei, va confruntati cu o problema legata de produsele achizitionate.

4. Comanda
Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda angajandu-se la plata prin una din modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Daca Burxen confirma comanda integral, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii.
Acceptarea comenzii de catre Burxen se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea Burxen catre Cumparator, conform careia comanda a fost verificata, pregatita in zona de picking si urmeaza sa intre in procesul de livrare, fara a necesita o confirmare de primire din partea cumparatorului.
Burxen nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata, adica pentru care nu a fost trimis email de confirmare, ca avand valoarea unui Contract.Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea finala a Comenzii de catre Burxen.
Confirmarea se face electronic (e-mail) dupa pregatirea comenzii.
Practica noastra de confirmare ulterioara in scris a comenzilor, dupa pregatirea lor, demonstreaza tocmai respectul nostru fata de client, pentru ca desi un produs apare la vanzare si se afla pe stoc, din cauza faptului ca majoritatea produselor sunt ambalate, iar la receptia produselor se face doar numararea si o analiza calitativa a stocurilor prin sondaj, este posibil ca la picking (pregatirea comenzii) sa putem gasi produse in stare neconforma, nesesizata nici de producator si nici de subscrisa (pe cutie sa scrie ca produsul are o culoare, in realitate fiind de alta culoare; sau sa aiba vreun defect ; ori alta marime etc). Pe cale de consecinta, am fi in imposibilitate de onorare a comenzii dvs, pentru ca nu putem livra cu buna stiinta produse neconforme. Pentru astfel de situatii, ne rezervam dreptul de a va informa asupra unei eventuale neconformitati a produsului comandat, dvs.urmand a pastra comanda ori a o anula, partial sau integral.

5. Modalitati de plata
Plata se face numai la livrare, cu numerar. Comisioanele si alte costuri aferente utilizării unui anumit mijloc de plată va apartin.Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.

6. Livrarea
Orice modificare a politicii comerciale pe aspectele de mai sus va fi adusa de indata la cunostinta publicului, prin modificarea prezentelor termene si conditii contractuale.
Pentru livrarea prin curier rapid, tariful este de 10 lei pentru livrarile in Bucuresti si 15 lei
pentru livrarile in afara Bucurestiului, oriunde in tara, TVA inclus.. Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei, intre orele 9.00-17.00, in maxim 15 zile lucratoare de la plasarea si confirmarea cu succes a comenzii, la adresa specificata. Pentru situatiile in care transportatorul majoreza tariful de livrare, ne rezervam dreptul, la randul nostru, sa modificam acest pret, fara o notificare prealabila. Majorarea de pret intra in vigoare si se aplica tuturor livrarilor expediate dupa anuntarea majorarii.
Dacă nu livram produsele în termenul stabilit , aveti dreptul la rezoluţiunea contractului.
Pentru comenzi cu valoare mai mare de 249 lei, transportul este GRATUIT. Transportul este gratuit si la comenzile cu ridicare din magazine. (momentan procedura de livrare in magazine este suspendata, deci clientii nu pot beneficia de aceasta facilitate)
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor comandate.
Nu acceptam onorarea comenzilor prin transportatori indicati de dvs. In acest contract, doar profesionistul poate avea optiunea alegerii transportatorului. O comanda livrata intr-unul dintre magazinele Burxen prin serviciul 'Click& Colect', va fi retinuta in vederea ridicarii timp de 5 zile lucratoare, dupa care ne rezervam dreptul de a expune spre vanzare produsele comandate. (momentan procedura de livrare in magazine este suspendata)
Ne rezervam dreptul de a nu mai onora si expedia comenzi persoanelor care nu si-au indeplinit obligatiile contractuale, pecuniare sau de alta natura fata de sevenshop.ro.
In cazul in care clientul solicita in scris pe email la adresa suport@sevenshop.ro, ulterior lansarii comenzii, modificari asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 15 zile lucratoare de la momentul ultimei interventii pe comanda initiala.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a anula comenzile asupra carora se solicita mai mult de 2 modificari din momentul plasarii.
Dupa doua incercari de livrare nereusite, efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerata anulata, iar acest contract reziliat.
Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu succes in decurs de o luna.
In cazul in care cumparatorul nu este gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, in intervalul orar mentionat, curierul va reveni inca o data dupa contactarea cumparatorului. In cazul in care nici la cea de-a doua incercare de livrare cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare, comanda va fi anulata si prezentul contract va fi considerat anulat.
Pentru Perioada PINK FRIDAY, termenul de livrare al comenzilor plasate in intervalul desfasurarii campaniei, poate fi diferit de cel afisat pe site-ul www.sevenshop.ro si se va face intr-un interval de pana la 7 zile lucratoare de la acceptarea si confirmarea comenzii de catre operatorii nostri.

7. DREPTUL DE RETRAGERE
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Va informam ca beneficiati de o perioadă de 14 zile pentru a va retrage din contract, fără a fi nevoit să va justificati decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG nr.34/20014, adica sa achitati:
-costurile suplimentare în cazul în care ati ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.
- costurile directe legate de returnarea produselor
- sunteti responsabil si în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor
Pe cale de consecinta, NU ACCEPTAM colete retur cu plata la destinatar si nici in cazul retururilor efectuate cu alte companii de transport decat cele agreate de societate.
Perioada de retragere expiră în termen de 14 zile de la ziua în care dvs. sau o parte terţă, intrati în posesia fizică a produselor. Dreptul de retragere poate fi exercitat numai inainte de expirarea perioadei de retragere.Înainte de expirarea perioadei de retragere, trebuie sa ne informati cu privire la decizia dvs. de retragere din contract.
În acest scop, puteti alege una dintre următoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexă la OUG 34/2014 (pe care il puteti lua de aici)
b) de a face orice altă declaraţie neechivocă în care sa va exprimati decizia de retragere din contract si pe care sa ne-o trimiteti prin scrisoare, fax sau e-mail, folosirea formularului de mai sus nefiind obligatorie
Optiunea dvs. scrisa o veti trimite catre: “BURXEN SRL - Departament RETURURI, la
adresa Sos Dudesti-Pantelimon, Nr. 44, U I.I. parter sector 3, Bucuresti, Ilfov".
c) in plus, va oferim posibilitatea de a completa şi de a transmite în format electronic, pe site-ul nostru modelul de formular de retragere .În aceste cazuri, va vom comunica fără întârziere, pe e-mail, confirmarea de primire a formularului de retragere.
ATENTIE: comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere trebuie transmisă de dvs. înaintea expirării perioadei de 14 zile calendaristice calculate de la data primirii produselor.
Va atragem atentia ca, potrivit legii, sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispoziţiile de mai sus va revine.
In cazul utilizarii dreptului de retragere, sunteti obligat sa returnati produsele sau sa le înmânati noua sau unei persoane autorizate de noi să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat
Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de dvs. înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
In cazul exercitarii dreptului de retragere, va vom rambursa (folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de dvs. pentru tranzacţia iniţială) toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ati informat de decizia de retragere din contract.
Va informam ca avem dreptul de a amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării. Exceptările de la dreptul de retragere sunt exemplificate in capitolul urmator.

8. RETUR

IMPORTANT! Incepand cu data de 1 Octombrie 2014 optiunea de restituire a contravalorii achitate prin modalitatea "Voucher de compensare" a devenit inactiva. Clientii care au plasata cerere de retur pentru aceasta modalitate isi vor primi voucherele in cont, avand valabilitate de 24 de luni.
Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, documentatia complete, cu etichetele intacte).
NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativa):
-Produsele care nu mai au ambalajul original al producatorului in care a fost livrat;
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
-alimentele achizitionate;
- produsele purtate, spalate sau care miros a parfum.
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (de ex, imbracaminte, incaltaminte, Produsele din categoriile Electrocasnice mari & Incorporabile , Produse de ingrijire personala, Cosmetice, Parfumuri; Produse pentru igiena intima si igiena dentara; Produse din categoria Jucarii, Copii & Bebe, petshop)
- Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
-Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- ziare, periodice şi reviste
- Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
- Echipamente cu licente OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
- Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
- Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
- Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
NOTA: Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre cumparator acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.
In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, sau cu banda adeziva lipita peste ori cu insemne sau etichete aplicate peste acesta, urme de uzura, purtare, utilizare, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii ori documentatie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse
Cumparatorul este obligat sa notifice Burxen intentia de a returna prin inregistrarea unei cereri de retur/exercitarea dreptului de retragere in contul de client.Formularele completate dupa expirarea acestui termen nu vor fi luate in considerare. Odata cu inregistrarea cererii de retur, in contul de client, va fi emisa o eticheta speciala .
In ultimul pas de plasare a cererii de retur va figura suma care va fi restituta cumparatorului dupa achitarea contravalorii taxei de transport, prin transfer bancar sau voucher de compensare, in functie de optiunea de plata selectata.De asemenea, acesta este obligat sa ataseze pe exteriorul coletului Id-ul de retur lizibil, si sa se asigure ca produsele returnate vor fi expediate in interiorul termenului de maxim 14 zile calendaristice de la plasarea cererii de retur, termenul incluzand si timpul de tranzit catre Burxen. Coletele care nu vor indeplini conditiile mai sus mentionate, VOR FI REFUZATE.
Toate coletele continand produse returnate se vor trimite catre:"BURXEN SRL -

Departament RETURURI, la adresa Sos Dudesti-Pantelimon, Nr. 44, UI.I. parter, sector 3, Bucuresti, Ilfov".
Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare produse purtate, spalate sau care miros a parfum, produse cu ambalaje deteriorate, care prezinta urme de uzura sau socuri electrice. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul
firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit), Burxen va considera returul nevalid si va fi indreptatita sa refuze restituirea pretului.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri repetate savarsite de client, inclusiv pentru refuzuri constant si repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc) fara o notificare prealabila.
Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau a expediat coletul fara sa ataseze pe exteriorul acestuia indentificator retur , costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.
Din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate, fara a opta pentru serviciul de ramburs.
Din motive operationale, nu se pot schimba produse sau masuri. Pentru a primi un alt produs sau o alta masura pentru un anumit articol, trebuie sa se plaseze o noua comanda.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face, in baza optiunii dvs. scrise, numai prin transfer bancar in termen de 30 zile calendaristice de la momentul confirmarii receptiei si si verificarii integritatii coletului returnat. Prin urmare cumparatorul opteaza pentru retur marfa, este obligat sa mentioneze in cont numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul.

Cum returnez?Incepand cu data de 15.02.2015, puteti returna produsele pe care le-ati achizitionat de pe site-ul “sevenshop.ro” in maxim 30 de zile de la efectuarea achizitiei.

IMPORTANT:
Va rugam sa respectati termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda.
NU vor fi acceptate coletele care:
-au fost trimise fara notificare/manifestarea dreptului de renuntare din contul dvs.
-au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
-nu au inscriptionate pe ambalaj elementele necesare identificarii returului (ID retur, numele beneficiarului facturii)
Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dumneavostra.
Pentru toate reclamatiile si situatiile in care motivul returului poate fi imputat furnizorului (Burxen) trebuie sa va adresati departamentului de relatii cu clientii pentru solutionarea problemelor.
Puteti face acest lucru trimitand un email la adresa vanzari[at]sevenshop.ro

8. Reclamatii
Burxen SRL raspunde in perioada de garantie pentru calitatea produselor vandute. Conditiile de garantie acordate consumatorilor sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992.Reclamatiile vor fi efectuate conform specificatiilor de mai jos, in caz contrar nefiind luate in considerare:
-reclamatiile se transmit in scris la adresa reclamatii@sevenshop.ro
-reclamaţii se transmit în maxim 48 ore de la data receptionarii comenzii de catre cumparator
-reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.
-la solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si chitanta de la curier. In cazul in care produsele sunt returnate catre Burxen neinsotite de aceste documente, produsele pot fi restituite solicitantului/expeditorului fara ca Burxen SRL sa solutioneze cererea de acordare a garantiei.
Burxen SRL va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, Burxen poate sa decida:
*remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa;
*plata contravalorii marfurilor
*respingerea reclamatiei;
Nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca marfa a fost modificata sau s-a intervenit in orice fel asupra ei. Prezenta enumerare nu este limitativa.
Clientul nu este indreptatit sa solicite daune de interese cu privire la calitatea sau cantitatea marfurilor achizitionate de la Burxen, daca nu a respectat procedura de reclamatie sus-mentionata.

9. Promotii si concursuri
Stabilim regulamentele promotiilor si concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu sau pe paginile oficiale din retele de socializare Facebook si Google+.
De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site.
In perioada unei campanii de reducere, DISCOUNTURILE NU SE CUMULEAZA, se va aplica discountul cu valoarea cea mai mare mare.
Comenzile care contin vouchere de discount sau valorice nu pot fi cumulate cu alte comenzi!
Promotiile sunt valabile pentru comenzille plasate si ale caror produse au fost adaugate in cosurile de cumparaturi pe durata desfasurarii campaniei si in limita stocului disponibil.Burxen poate anula o promotie sau un concurs fara o notificare prealabila.
IMPORTANT- Voucherele de discount provenite din aceeasi campanie promotionala NU SE CUMULEAZA, se va aplica un singur discount/comanda.
Promotia „Ai cont pe sevenshop.ro? Ai castigat!”
Promotia „Ai cont pe sevenshop.ro? Ai castigat!” denumita in cele ce urmeaza Campania, este organizata de catre SC BURXEN SRL avand sediul Aleea Liliacului, nr 1, Motru, jud Gorj, denumita in continuare Organizator. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Campaniei (denumit in continuare
Regulament Oficial).
Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania. Regulamentul Oficial al Campaniei va fi publicat si pe site-ul www.sevenshop.ro/blog.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa publicarea unui anunt prealabil de prezentare a acestor modificari.
Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial si ale legislatiei aplicabile.
Promotia se desfasoara online pe www.sevenshop.ro.
10.Confidentialitatea datelor si comunicari comerciale
Burxen a depus notificarea prevazuta de Legea nr.677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, urmand sa fie inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal intrand sub incidenta prevederilor art.23 alin 4 din legea nr.677/2001.
Numărul de inregistrare al notificarii din Registrul General al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal: din 11.02.2015
Respectam confidentialitatea datelor clientilor si ne angajam sa nu transmitem datele personale ale acestora catre terti si sa le folosim exclusiv in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii) si pentru informari comerciale referitoare la magazinele noastre si brandul Burxen.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice S.C. BURXEN SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra sau o alta persoana. Scopul colectarii datelor cu caracter personal este de a opera si livra comenzile efectuate de dumneavoastra.Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor,
dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata prin posta pe adresa societatii noastre.
11. Securitatea datelor si comunicarile comerciale
Datele personale colectate vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc. numai cu acordul prealabil al utilizatorului site-ului. Ne obligam sa nu facem publice sau sa nu vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostri.
Burxen nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia. Comunicarile realizate de catre Burxen prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

12. Frauda
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului www.sevenshop.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.sevenshop.ro, va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita penal conform legislatiei romane in vigoare de catre autoritatile competente.

13. Limitare de responsabilitate
Nu vom fi raspunzatori pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site si orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel de pierderi.Informatiile pot fi reproduse prin tiparire numai pentru uz personal.Informatiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau incorporate in orice fel intr-un alt document sau material fara permisiunea prealabila scrisa a autorilor lor.
Burxen nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Burxen a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

14. Forta majora
Burxen isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate, daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Burxen care includ: incendii, explozii, inundatii, conditii meteorologice extreme, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a
Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

15.Litigii
Orice litigiu aparut intre Utilizatori si Burxen va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane din judetul Ilfov.

16. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE)
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului, H.G 1037/2010, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele: cumparatorii au obligatia de a colecta selectiv DEEE; colectarea acestor deseuri se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE; clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie.

17.Dispozitii finale
In conformitate cu prevederile Codul civil, Burxen isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale prevederilor semnalate, precum si orice modificari asupra site-ului www.sevenshop.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.